Fast tjänst

Då var det slut på vikarierandet, slut på samtal på morgonen, slut med att vända varenda öre och slut med att räkna dagarna till vikariatet går ut. Jag har en FAST TJÄNST. Vuxenpoängen bara trillar in. Tror det kommer bli kanonbra med bebis och nattjänst, sen kan man ju alltid byta till dagen när man känner att det är dags, eller hur älskling ;) Känns underbart skönt, vilken lättnad.

I magen sparkar och boxas det på och jag tror minsann det blir en redig proffsboxare av henom.

Ikväll ska vi på möte med bostadsrättsföreningen, hoppas mina hormoner spökar så jag kan säga allt jag har att säga och inte låta mig bli överkörd. Men först ska vi och se över barnvagnen, jag har börjat tvivla på vit vagn och på crescent, typiskt mig men jag vill ha en vagn som jag är nöjd med från första stund, det är ju inte så att man kan byta från dag till dag och det är en investering så. Vad tycker ni?? Crescent/ Emmaljunga??

Härliga dag!

Hälsningar Byggare Bob





Kommentarer
Postat av: Nea

Byggare Bob! Jag röstar på den vita Crescenten. Den ser mycket coolare ut än Emmaljungan. Jag är ju också ett Emmaljunga fan annars, men nu röstar jag faktiskt på den andra =). Gör en lista med fördelar och nackdelar.

Love <3

2010-11-11 @ 15:34:16
Postat av: Malin

Vad fin du blev i hängselbyxorna vännen! Den vita vagnen är ju väldigt fin men en vit?! Lite lera eller kräks eller vad som på den så är den inte vit sen...kanske inte känns så praktiskt? Jag röstar på den andra, den var också jättefin! :) pöss

2010-11-11 @ 16:58:26
Postat av: Helena

eller en brio.! Vi är jättenöjda med vår. Är bra gung i den (mkt bättre än Emmaljunga) vilket är bra o ha när den lille inte vill sova!

2010-11-11 @ 17:06:41
Postat av: Natalie

Grattis till tjänster :)

2010-11-11 @ 17:42:50
Postat av: Emma

Tack för alla tips! Är fortfarande jättekluven! Mycket hänger ju på bilen och det är bara dessa två som går in, för vi har ju ingen lust att byta bil. Men emmaljungan finns i flera färger, massa färger! Suck, så vi får se...

2010-11-11 @ 18:09:37
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Annika

Först och främst gfrattis till den fasta tjänsten! :-)



Sen måste jag rösta på Emmaljunga. Vi har haft massor med vagnar (dock inte en crescent) men Emmaljungan är den absolut bästa! Så otroligt skön att köra, mjuk och fin.

2010-11-15 @ 00:00:37
Postat av: Magdalena

Grattis till jobbet! Vi har en emmaljunga city cross och jag älskar den! Provkörde en crescent också och blev inte alls imponerad...

2010-11-19 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0