v.20+5 (v 21)

Jag kan inte begripa det själv men nu har ju mer än halva graviditeten gått och jag känner sparkar varje dag. Allt är så overkligt! Imorse när jag kom hem från jobbet (ajamensan jag cyklade både till och från jobbet igår 16km totalt) och hade bytt om så var jag tvungen att ta en titt i helkroppsspegeln, då slog det mig när jag stod där nakenfis att jag ÄR gravid, jag har en kula som inte kan misstolkas som något annat. Jag hoppas det var vinkeln som gjorde det för i profil såg jag verkligen ut som en knubbig dvärg, joo visserliggen har några av familjemedlemmarna Johansson lyckats få pappas taxben och jag är inkluderad men inte trodde jag väl jag såg så oproportionerlig ut. Jaja,hädan efter ska jag älska min kropp för jag vet vad den bär.

Nu har jag införskaffat mig ett par hängselbyxor, äntligen! Jag har alltid sagt att jag minsann ska ha det när jag är gravid, superskönt!! Byggare-Bob here I come!

Imorgon bär det av mot Göteborg för att få fredagsmysa med mina alldeles speciella vänner, Malin och Sara. Ska bli jättekul, var evigheter sen. Sen på lördag så ska jag vidare till syster Ida, Ted kommer också på lördagen när ölen är ur kroppen och det kan ju för den delen ta hela helgen efter ölprovning med jobbet;) så vi får väl se när han behagar dyka upp.


Nu ska jag ta en tango med snabeldraken och sen ska jag mysa ner mig i soffan med en mugg te och min sticktidning som kom idag, mormor ska få sticka något till bebisen men vet inte vad..



Lille Milton, nu är han inte lika gosig och stillsam som han var på denna bild, men på söndag ska vi busa=)



Det var jättelängesen som denna bild togs känns det som men ändå minns jag den kvällen som igår, herrejeda vad jordklotet snurrade;)

Kommentarer
Postat av: Malin Johnsson

Du är alltid världens finaste vännen! :)

Längtar tills imorrn! Puss

2010-11-04 @ 16:34:47
Postat av: Malin Johnsson

Du är alltid världens finaste vännen! :)

Längtar tills imorrn! Puss

2010-11-04 @ 16:35:04
Postat av: Sara

Tack för senast! Som alltid fint att ses, å om inte alltför länge ses vi igen. Sköt om dig & co! puss & kram

2010-11-06 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0