Fredagsmys

Nja, något riktigt fredagsmys hemma blir det inte då jag om ett par timmar ska iväg till jobbet där jag ska tillbringa tre nätter. Det brukar ju gå bra när man väl är där fast just nu tar det emot lite, och den här förbaskade förkylningen som inte kan ge med sig.

Ikväll önskar jag att jag kunde ta hand om C, skämma bort, krama och stötta, prata om sånt som bara tjejer kan och dricka cola i vinglas och moffa godis. Livet går vidare och du får se det som att du bara blir starkare av det här även om det inte känns så just nu...Du vet var jag finns och om 1½ månad ligger vi på spa med gurkskivor på ögonlocken och blir precis så bortskämda som två rediga kvinnor kan bli =)

Idag kom bebiskläderna jag beställt, så söta, önskar tiden inte gick så erbarmligt sakta iofs är det väl också bra så man hinner förbereda sig. Det känns mer och mer på riktigt för var dag som går, ju mer jag känner alla små rörelser där inne och tänker att det faktiskt är en liten människa som åstadkommer det så blir jag alldeles rörd. Och om en månad ska vi börja på föräldrargrupp, skoj!

Nu ska jag gosa lite extra med min man för det kommer inte bli så mycket av den varan i helgen..



En suddig bild från en suddig midsommar, men det var här någon gång som smulan blev till;)

Kommentarer
Postat av: Ted

sjukt fin bild måste jag tillägga... Hade varit roligare om du hade en bild från midsommardagen då du deckade med kläder på och en hårfön under täcket;)

2010-10-22 @ 19:25:08
Postat av: Lolla

Tack gumman! Du är för gullig!



Längtar såååå till SPA:et! Ska bli sjukt nice!

Vi får ta en fika i veckan och boka behandlingar!



PUSS! <3

2010-10-24 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0