Höstfix

Joo,nu får jag erkänna mig besegrad, nu är det faktiskt höst på riktigt. T.o.m så jag var rädd att fara av cykeln förut när det var så mycket isfläckar, kanske det snart är vinter och jag går fortfarande i sommarjacka. Dock är det den enda jacka som går att stänga så man kan andas ordentligt.

Igår höststädade jag balkongen och fy så tomt där blev, krukorna fick flytta till framsidan istället och idag tog jag en tur till blomsterlandet så nu har jag fyllt de med allehanda höstväxter.

Efter att min älskade sambo blängt på mig då vi har bebiskläder där det står "i love mummy" var jag självklart tvungen att ta en liten genväg inom h&m och tada, nu har vi "i love dad" kläder också så nu kan han vara nöjd. Köpte även lite tröjor till mig, ska se om jag inte kan leverera en bra bild på mig själv, då det nu snart är en 20veckors bebis i magen (på lördag är det 20+0) och därmed halvvägs. Kanske ska be Neagruppen ta lite i helgen när vi ska besöka familjen Majvall/Johansson i Malmö=)

Det känns konstigt men nu kan man faktiskt säga att jag har en bebis i magen, nu ser den inte ut som ett yngel eller alien längre, nu ser det verkligen ut som en liten,liten människa. Jag förundras varje dag att den där lilla människan kan boxas så mycket, nu har Ted också fått sig ett par ordentliga smällar av smulan. Myys!




Kommentarer
Postat av: Ewelou

Da Brödlimpa! Sweet!

Längtar till helgen!

PUSS

2010-10-26 @ 15:53:02
Postat av: Ted

Hmm jag som har tagit hand om dig och försökt bota din förkylning, inte konstigt du blir de om du har sommarjacka. Skärpning fru johansson! De är jätte mys med dom små boxarna:)

2010-10-26 @ 18:22:13
Postat av: Linda Mellbin

Grattis Emma till er skatt! Härlig känsla med en krabat i magen!

Vi ska ha när som helst, beräknat 12 november..längtar!

Lycka till med allt!

Kram

2010-10-26 @ 19:50:23
URL: http://www.cineron.se/linda
Postat av: Ida

Mysigt de blev och vad söt den lilla bodyn va :) Be Nea ta lite niciga bilder så du kan lägga upp. O till din karl, Ted kan ju för huggarn inte kalla dig FRU Johansson!!! Ni är ju inte gifta....ännu :)

2010-10-27 @ 10:06:04
URL: http://fruskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0