Ultraljud

Allting var u.a och vår lilla smulan hade en riktig pussmun! Det var lika spännande som sist om inte mera, den lilla hade ju vuxit en hel del så nu såg man allt mycket tydligare, dock var den lite bongstyrig och låg som en ostkrok i början men efter lite baxande så vände den sig fint och man fick en arg blick mot sig, häftigt!

Så nu har vi ett beräknat nedkomstdatum...18 mars! Fyra dagar innan min mammas födelsedag, får se om den behagar komma ut då eller tidigare/senare. Känns som en evighet kvar, hoppas tiden går snabbt!

Nu börjar det kännas på riktigt så var tvungen o beställa lite gulliga kläder från geggamoja, och visst kan man ha grönt även om det blir en tjeja?

Hade!




Kommentarer
Postat av: Zara

Oh, ännu en bild! Klart grönt funkar, grönt är skönt!

Hade dte blivit på min dag, då måste barnet antingen heta Zara eller typ, Zackarias.. bara så du vet!

2010-10-20 @ 10:51:09
URL: http://nogg.se/zowo
Postat av: Helena Jonsson

jättefina kläder o grönt passar både kille o tjej! spännande med ul, visst är det en häftig känsla o se det lilla livet på en skärm.. Ska bli roligt o ses i slutet av nov! kram kram

2010-10-20 @ 10:56:14
Postat av: Lolla!

ÅÅÅÅH! vad fin! Självklart kan fisken ha grönt på sig!



Sen är det lagom med 18:e mars... för då kan du gå över 8dagar och föda på min 30årsdag! DET hade vart coolt om nåt!!



PUSS!

2010-10-20 @ 10:56:18
Postat av: Ida

Som Zaja skriver, grönt är skönt :) Jag tror nog du går över Emma så Carola kanske har tur, de skulle vara COOLT!

2010-10-20 @ 11:04:09
URL: http://fruskoglund.blogg.se/
Postat av: Lolla

Kolla vad jag hittade förresten......

Kan det va nåt? Inga klassiska ifs...



http://www.4mom.se/default.aspx?main=/snickarbyxa-p-10588.aspx

2010-10-20 @ 11:30:23
Postat av: Linda

Klart att en tjej kan ha grönt! Och blått. Och rosa. Och rött. Och blommigt. Och prickigt. Och med prinsessor. Och stjärnor. Och bilar. Och star wars figurer. Och my little pony.

Tror du förstår min poäng, så jag slutar nu :)

2010-10-22 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0