V 18 + 0 (v 19)

Har haft en fantastisk helg med min fästman. Man kan nästan säga att helgen började i torsdags, iaf för mig=) Då åkte vi till Markaryd och köpte en diskmaskin, ojojoj, vuxenpoäng. Vi tyckte det var dags och när man är många så underlättar det ju en hel del. I fredags åt vi taco och jag fick se idol, teddan kolla också men man vet ju knappt hur intresset är. I lördags tog vi släpet och for till IKEA i Helsingborg, tyckte inte vi var där så länge men när det var dags att åka hem så hade vi spenderat x antal timmar och x antal kronor. Vardagsrummet har fått ett lyft och jag är supernöjd! Nu ska bokhyllan och tvbänken fyllas och därmed kan gästrummet/kontoret rensas. Det ska ju bli barnkammare till lilla smulan/skanken/fisken..

På onsdag är det ultraljud, spännande spännande. Hoppas den lille växt till sig lite trots att mamma kräker efter frukosten. Det går bra om jag inte stressar, om jag lägger mig ner efter jag ätit och om jag skippar tandborstningen. Fräscht! Känns redan som tänderna inte mår så bra efter 18 veckor med massa illamående.

Nu blir det fix och trix innan storhandling och sen är det nattajobb som gäller, enkelnatt o sen ledig till fredag =)


Det här ska nog bli fondvägg i barnkammaren..



Supernöjd med vardagsrummet och tack Zara för ljuslampetten, passade perfekt!

Kommentarer
Postat av: Zara

Ooh, nu är det ju ännu finare än vad ni hade innan! Och varsågod, så himla kul att den passade så bra till bordet! LOVE! <3

2010-10-18 @ 13:37:41
URL: http://nogg.se/zowo
Postat av: Nea

Härligt att höra att ni haft en fin helg ihop. Vad fint det blev hos er nu, inte för att det inte var det innan, men nu blev det ännu finare =). Längtar tills ni kommer!

Love you!

2010-10-18 @ 13:40:30
Postat av: Ida

Jag visste ju redan de mesta om din helg men de är alltid lika kul att läsa :) Zaras ljusgrej gjorde sig verkligen bra där på väggen...Hoppas vi ses snart!LOVE!

2010-10-18 @ 14:26:15
URL: http://fruskoglund.blogg.se/
Postat av: Ted

Du kunde väl zoomat in mitt ps3 som glänser så fint. puss på den:)

2010-10-18 @ 18:24:36
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Linda

Så du har hittat en bild till väggen nu, jättefin ju!

2010-10-18 @ 22:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0