3 veckor

Då var våran lilla flicka 3 veckor och lite till. Hon växer så det knakar och är nu upp på 3.870g och har nu passerat vad jag vägde när jag föddes. Men jag tycker hon kan få vara så här liten ett tag till faktiskt. Veckorna bara rusar iväg och jag vill egentligen bara trycka på pausknappen, men ändå längtar jag efter första leendet, en amning som fungerar felfritt och lugnare kvällar. Igår fick vi höra på vår lilla orkester i fyra timmar på kvällen, inget skrik varken dagtid eller nattetid men kvällstid då kan hon minsann=) Sägs ju att de har en orolig tid på dygnet och att kvällstid är vanligt då de samlat massa nya intryck under dagen. Och igår var vi på familjerätten så nu är Ted även pappa på pappret, sen tog Alma och jag en långpromenad runt nissan och avslutade med en smoothie i solen. Kanske blev för mkt för lilla bönan. Idag håller vi oss inomhus då regnet öser ner, så vagnen fick flytta in...

Skrivarlusten har liksom försvunnit lite så det får bli lite bilder istället vilket kanske uppskattas mera av mina läsare=)


Hej hej!


Sova i blöja är det bästa


Vårfin och svårt att ligga stilla


Kalas i Malmö


Alma 3 veckor och kusin Melker 3 månader


Ibland är det jobbigt att vara pappa och bebis..




Kommentarer
Postat av: Lolla

Ååååååh! Fantastiska bilder!!Hon är verkligen söt som socker!



Puss

2011-04-12 @ 16:47:09
Postat av: Ida

Oh lilla snörpan, hon är sååå fin.

2011-04-13 @ 14:06:30
URL: http://fruskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0