Bloggen

Ok, bloggen blir kvar. Men inte för att ni motiverat mig utan för att JAG vill;) Och jag har kommit på att skulle jag skriva bara för min egen skull då skulle jag lika gärna kunna fortsatt skriva dagbok. Så lite för er del är det nog jag skriver också=) Fortsätt gärna kommentera däremot! Men jag ska nog sluta skylta med den på face, så får jag se om jag har några hängivna, trogna läsare som blir kvar..

Idag var Emmis och Mathilda här, blev inte så mkt till promenad då våra små prinsessor vaknat på felsida bägge två. Men lite hemmagjord fisksoppa lyckades vi få i oss och vi hann prata lite mellan matning och sovning. Märks att de två tjejerna blir större, nu passar det minsann inte att sova så mammorna får umgås;) och sen har de fått upp ögonen för varandra också vilket är riktigt skoj. Snart springer de runt här och leker, tokigt fort tiden går!!

Nu har Alma ätit lite mosad potatis vilket gick förvånadsvärt bra, hittills är det ju bara risgröt med lite mosad banan som gått bra. I förrgår testade vi mosade morötter men där hamnade nog mer utanför munnen än innanför.

Ikväll är det matlagningstv som gäller, jag sitter bänkad=)

 Skeptisk till morotspuré

 Bättre o snacka skit m pappa

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt! Jag är så glad att jag har bloggat (imorgon exakt 3 år). Underbart att kunna gå tillbaka i bloggen och titta på när tex Signe var liten eller om jag har svårt att minnas en del saker kan jag gå tillbaka och kolla i bloggen=)



Kram

2011-08-21 @ 16:12:15
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Zara

Gud vad stor hon ser ut nu, längtar massor tills vi ses i helgen!<3



Helt rätt att ha bloggen kvar, brukar alltid gå in och kolla typ 3-4 gånger i veckan och läsa allt ni gjort, bra sätt att följa på distans.(:



LOVE!

2011-08-22 @ 15:44:07
URL: http://nogg.se/zowo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0