Tankar som snurrar en helt vanlig tisdagkväll...

Jag har funderat på det här med bloggen. Ser ju på statistiken att jag har mellan 70-100 besökare varje gång jag skriver ett nytt inlägg. Men är det bara för att jag "annonserar" via facebook? Antingen ska jag bli bättre på att skriva, oftare alltså eller så lägger jag ner. Sen vill jag GÄRNA ha kommentarer, då vet jag ju att det finns någon som läser;)

Så vilka är ni som läser? Är ni några? Ska jag fortsätta eller lägga ner? Startade ju bloggen främst för att mina nära och kära ,som bor en bit bort och inte kan vara med i vardagen på samma sätt, ska hänga med.. men läser ni? Mina vänner och min familj?

Känns som att jag kan lägga tiden på annat om jag inte har några läser, eller är det som min sambo säger att jag kanske skriver för min egna skull?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läser! Jag tycker det är kul att få höra om vad ni har för er eftersom vi inte ses så ofta! Men jag kan erkänna att jag är dålig på att kommentera... Så tror jag som Teddan att du sriver lite för din egen skull, tror du har behov av att skriva av dig lite och på så sätt reflekterar över din egen vardag... Och det kan jag tro är rätt skönt! Har ofta funderat på att starta blogg jag med för att få skriva av mig om sånt jag tycker och tänker på! Fortsätt skriv för jag vill fortsätta läsa!

Kramar på er!!

2011-08-16 @ 21:07:50
Postat av: Linda Johansson

Skriver man inte alltid mest för sin egen skull? Men jag tycker ändå det är roligt att läsa, nu när vi inte ses på jobbet är det kul med lite uppdateringar. Och inte behöver du väl blogga oftare om du inte hinner/orkar/har lust? I sin egen blogg skriver man väl precis hur ofta eller sällan man vill, och jag tror inte man behöver vara särskilt rädd för att "tappa läsare" för att man inte skriver så ofta. Kvalitet kommer ju ändå allt som oftast före kvantitet.

Kram

2011-08-16 @ 21:47:08
Postat av: Maria

Jag håller med Linda, är också inne och läser och tycker det är kul att följa er vardag. Hade önskat att jag hade haft samma fallenhet för att skriva som du har. Tycker du skriver jättebra och det känns som man är med på era äventyr. Ta hand om er och fortsätt skriv om du känner för det, jag kommer fortsätta läsa isåfall! Kram

2011-08-16 @ 22:30:55
Postat av: Emma Jönsson

Jag är också här inne ibland och läser=) Jag skriver för min egen skull i min blogg. Sen får de som vill läsa! Är också mest för min familj/släkt som man inte träffar så ofta men är kul å ha att kunna gå tilbaka till med och läsa. Jag har inte lagt ut min på fb men har också en hel del läsare men få kommenr´tarer. Så har det varit i alla de åren sen jag startade bloggen. Folk kanske är för lata för att kommnentera?!=) ses imorgon. Kram Emma

2011-08-16 @ 22:38:46
Postat av: Malin

Jag är inne och läser men det tror jag du vet :) jättekul att ffa se lite bilder på vad ni gör och hur Alma växer. Och när vi inte hinner prata så mkt i telefonen så vet jag ändå lite vad du gör :) puss

2011-08-16 @ 22:42:08
Postat av: Jennie

Sv: Hej ja så har August sovit med ungefär men inte den senaste tiden. Får se om jag kan hålla honom vaken lite extra länge ikväll=) Kram

2011-08-17 @ 05:41:30
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag kikar också in ibland :-) Roligt att läsa lite om hur gamla klasskamrater har det. Kram

2011-08-22 @ 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0