2011 blir 2012

Detta år har varit fantastiskt år på alla sätt och vis. Året rivstartade med att syster Ida fick barn numero två som visade sig var en söt gosse som fick namnet Melker. I mars kom vår efterlängtade skatt Alma, Maja, Elisabeth och jag var med om den mäktigaste stunden i mitt liv, jag blev blixtförälskad från första stund och vill mer än gärna föda barn igen! Året och livet blev därmed helt annorlunda (på ett positivt sätt) och det har blivit många blöjbyten, tårar, kärlek, nya bekantskaper, erfarenheter och löften i och med denna lilla människas ankomst. Vi har letat hus som aldrig förr och mer eller mindre kommit fram till att vi ska bygga ett. Vi har skrattat, gråtit, skrikit, tjurat, älskat och blivit ett mera sammansvettats par än någonsin. Och sist men inte minst så gifte sig Malin och John i smyg på en strand i Västindien. Det är väl de stora händelserna som hänt i år.  Sammanfattningsvis kan man säga att år 2011 har varit ett lärorikt och kärleksfullt år på ALLA sätt och vis!

Nu är 2012 i antågande och det kommer bli ett lika fantastiskt år som alla andra varit om man ser det på rätt sätt. Några löften finns men de behåller jag för mig själv. Livet handlar trots allt om att njuta och leva i nuet, det ska vi ta tillvara på och sen får vi se vad vi har åstadkommit om ett år.

GOTT NYTT ÅR alla trogna läsare, hoppas ni fortsätter läsa nästa år!!!

   

-Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0