v.36

Då var vi inne i v.36 och igår var vi på besök hos barnmorskan. Fortfarande rumpan upp och huvud ner, vilket känns då sparkarna träffar exakt på det där onda revbenet på höger sida. Hjärtljud runt 146, magen och jag växer så kurvan är "perfekt". Igår sammanfattade vi graviditeten och skrev förlossningsplan, men jag har nog inte förstått att det är nära nu för det känns som man varit gravid så länge så det är något man ska fortsätta med.

Har inte berättat om helgen som var. Vi var hos lillasyster Zara och hennes karl Peter, det var mycket trevligt. Lördagen spenderades på stan och när vi var på MQ så började jag nästan tjuta, faaan så mycket fina vår/sommarkläder jag hittade men inte ett enda kunde jag köpa. Min kroppshydda är ju inte vad den varit och med 13kg plus så jaa ni fattar. Men jädrar anamma vad jag ska gå ner de där 13kg och lite till. Känner mig helpepp inför våren. Jag SKA ha den där marinblåa G-star rawjackan om jag så ska behöva börja panta burkar. Efter stan så hade vi lördagsmys och Zara o Peter lagade gudomlig middag och sedan tittade vi på mello. Jag tyckte inte att något av bidragen var superbra men Brolle går ju alltid hem=) Med andra ord var det en fantastiskt lagom och familiär helg. Men pappa saknades=(


Jag som sa att förkylningen/influensan bara var på snabbvisit fick minsann bita i det sura äpplet för i måndags var jag genomförkyld. Snoret klarar jag av, men hostan!! Känns som jag ska hosta ut bebisen och att ha en bebis så långt ner i magen betyder ju även att man inte kan hålla tätt heller. Neh,jag ska aldrig mera vara tacksam över att vara "lite" förkyld för nu är jag jätteförkyld.

Neh, nu ska jag viiila och dricka te.

OBS! Bilderna går att klicka på;)




Butik i Linköping som verkligen innehöll "Emma-kläder", nu vet jag vad jag ska ha på mig på dopet;)

            
v 36, en bebis som ligger på höger sida och försöker komma ut genom naveln




Kommentarer
Postat av: Ewelou

Vad smååå bilder!

2011-02-16 @ 16:38:13
Postat av: Malin

Åhh vad magen växer! Men den lilla räkan (som inte är en räka längre :)) får allt hålla sig inne tills vi kommer :) och det är bara 10 dagar kvar tills vi gör det...längtar!!' vi får ringas och planera lite snart...saknar dig! Puss

2011-02-16 @ 20:31:10
Postat av: Emma

Nu har du en rejäl mage;) fint! Inte klokt vad det går fort. Var också inne på MQ i veckan...hittade sååå mkt fint! Men snart Emma, snart kan vi ha vaniga kläder igen=)Trist att du är förkyld igen, hoppas du mår ok för dejt imorgon annars får du säga till. Stor kram

2011-02-16 @ 22:07:57
Postat av: Ida

Du har så fin mage Emma :)

Saknar Er!

2011-02-17 @ 08:54:57
URL: http://fruskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0