Första dagen av ett annorlunda liv

Dåså, nu har man påbörjat sitt nya liv. Jag ser verkligen fram emot allt vad det kommer innebära men har ännu inte förstått det, att jag inte ska jobba på ca ett år. Ska hoppa in något pass sen när bebisen blivit lite större, så man inte tappar allt för mycket. Kommer sakna alla goa arbetskamrater också=)

Idag tyckte jag att vi förtjänade en ordentlig sovmorgon, jag och bulan, men det tyckte inte h*n. Levde rövare i magen så det vara bara till att kliva upp. Har påbörjat och avslutat ett av alla små projekt. Min mammas lilla stol som hon hade när hon var liten har fått lite ny färg. Barnrummet ska ju gå i vitt, grått och svart och Ted blev lite orolig för att bulan kanske kommer bli färgblind när vi inte har någon färg så därför slog vi på stort och köpte röd färg till den lilla stolen. Och jag blev supernöjd! Nästa projekt denna vecka är att måla sekretären som vi var och köpte.

Till helgen ska vi åka på mysweekend till Hestra/Isaberg. Vi var där sommaren 2009 och det var riktigt fint och supermysigt! Nu blir det bara god mat, promenad, fika, frukostbuffé och massa,massa MYS.

Nu ska jag pyssla vidare...
                  
  


www.hestraviken.se  


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh! Det är helt ofattbart! Och underbart!!! Jag hoppas verkligen vi hinner ses en gång till innan lilla bulan kommer ut...å sen också massor förstås...men vill se dig med bulan i magen en gång till ;) saknar dig! Puss

2011-01-19 @ 21:49:40
Postat av: Ida

Oh vilken söt stol, den minns inte jag. Du är så duktig Emma. Du har gjort dig förtjänt av lite mys på Hestra. Ta hand om bulan o Ted.

KRAM OSS

2011-01-21 @ 11:01:44
URL: http://fruskoglund.blogg.se/
Postat av: Emma

ja Emma, är synd att DU bor på fel sida hehe. Men vi ska väl lyckas ta någon promenad ihop ändå. Jag kan köra till Fyllinge en dag så går vi en tur.=) Trevlig helg på dig med å ha det så mysigt på er weekend;) kram



2011-01-21 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0