Huvud ner, rumpa upp, v.33

Jaha, då hade man en fixerad bebis i magen. Hade det lite på känn faktiskt för det trycker nedåt väldigt mycket ibland och sparkar träffar precis på revbenen=) Men det är mysigt, känns häftigt. Nu kan den ju ligga såhär ett bra tag till men huvudsaken är ju att den har bra lokalsinne och vet var den ska ta sig ut...

Helgen har varit UNDERBAR! Vi åkte till Hestraviken i lördags vid lunchtid, tog god tid på oss och eftersom Ted aldrig varit i Hylte så tog vi även en liten sightseeing genom byn, haha. Det roligaste med hela Hylte är nog att där finns ett gatukök som heter Mums gatukök, jag brukar ju kalla Ted för mums-Ted så det hela blev väldigt skoj. Sedan åkte vi vidare mot Smålandsstenar och Ted fick återuppleva gamla minnen från barndomen då de var där på campingsemester. Vi tog även en semla på byns konditori, och det var sannerligen inte det modernaste. Sen landade vi äntligen i Hestra, jag älskar det stället och jag kan verkligen rekommendera det! Vi tog en liten promenad och jag hittade mitt DRÖMHUS, sedan badade vi massagebadkar och bara slappade fram till middagen. Och vilken middag!! Trerätters med skaldjurscanneloni till förrätt, ryggbiff till varmrätt och tiramisu till efterrätt, mums! Jag är ju som bekant ingen kaffedrickare och därför inget fan av tiramisu, men den här tiramisun ska inte underskattas, lite kaffesmak och citrussallad till gjorde susen. Sen gick vi tillbaka till rummet, myste ner oss i soffan och eldade i den öppna spisen och sen var det dags att krypa ner i den sköna sängen. Söndagen bestod av en ljuvlig, lantlig frukostbuffé och sedan tuffade vi hemåt igen. Helt fantastisk och jag känner mig alldeles nykär med massa fjärilar i magen! Tack älskling!!!

Veckan ska spenderas hemma, pyssla, baka och göra annat husmoderligt. På fredag tar jag bussen till Stockholm och hälsar på Sara, ska bli jättemysigt och det ser jag verkligen fram emot! Synd att biljetter och tider aldrig passar en själv men vi får iaf en HEL dag tillsammans!

Ha en fin dag!




Underbar och älskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0