Malmöweekend

I fredags så styrde vi kosingen mor Malmö för en helhelg med mamma, Göran och Ewelina. Helgen har bjudit på maaassa sol och värme, like alot!!

Första anhalten blev Harlösa där syster Linnéa bor, hon bjöd på smarrigt fika och sedan fick hon massa bebismys. Supermysig lägenhet med kossorna nära inpå;) Tack för besöket! På fredagkvällen slingade Ewe mitt hår, den som spar han har...Tack för hjälpen!

Igår så tog grabbarna motorcykeln och vi tjejer packade in oss i bilen. Vi åkte först till Borgeby, rena himmelriket för en sån som mig, hur mycket fina "vintagekläder" som helst till både mig och Alma, även massa schyssta inredningsprylar. Jag fick en långklänning från Eva Lace av världens bästa älskling som jag ska ha på Malin & Johns bröllopsfest. En perfekt sommarklänning så den kommer användas massvis i sommar. Alma fick en söt liten bomullsmössa. Sedan for vi vidare mot Bokskogen. Sist jag var där så var syster Ida höggravid med Milton i magen, dvs snart 3år sedan. Denna gång var fiket till vår besvikelse under renovering så det fick bli en glass på friluftscentret. Vi hade ju mästerfotografen Göran med oss och han tog finfina bilder på vår lilla familj,tusentack. Efter lite promenerande i skogen och x antal myggbett rikare så åkte vi tillbaka mot Söderkulla. Kvällen bjöd på god middag och lite soffhäng.

Idag var vi på Hansa köpcenter och jag fick välja en födelsedagspresent. Blev en somrig klänning från MQ, perfekt att amma med också. Tack mamma! Även loppan fick en hel del fint. Självklart blev det en fika på favorithaket Hollandia innan det var dags att åka hemåt.

För att vara första gången som Alma inte sovit hemma så har det gått riktigt, riktigt bra. Så nu är vi redo för en långhelg i Linköping om två veckor, längtar redan jättemycket!

TACK så jättemycket för ALLT i helgen, vi är supernöjda! Vi saknar er redan!


Man blir trött av att åka bil..


Moster Linnéa myser med en trött Alma

                  
Världens bästa mamma &    Helgens presenter, tack!      Första skorna
syster!                               


ÄLSKADE FAMILJ!!!


Kommentarer
Postat av: Ewelou

Tack själv Emma!! Det va underbart! Saknar er redan jättemycket! PUSS <3

2011-06-05 @ 22:13:45
Postat av: Zara

Gud vad bra du blev på bilden Emma, jättefin bild på er alla!

2011-06-05 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0