2 dagar kvar, vår i sikte?

Vågar man hoppas på att våren kommit nu? Jag är skeptisk och pessimistisk som alltid, men det känns för bra för att vara sant om det skulle vara vår nu. Idag har Emma varit här, vi tog en prommis med magarna och jag tyckte jag kunde gå på rätt bra faktiskt, snigeln inom mig har kanske gått i ide. Sedan blev det mycket bebissnack och te.

Veckan har tuffat på rätt bra tycker jag och nu är det två dagar kvar till beräknad nedkomst, jag är lika skeptisk när det gäller det. Räknar med att gå över tiden faktiskt, smulan har boat in sig ordentligt i magen. Har hunnit med ytterliggare ett tekaksbak, samt har dammat hela lägenheten. Nu är det baske mig redo för bebis här hemma. Igår hämtade även Ted baby-boxen från babyproffsen så mer redo än såhär kan man faktiskt inte vara.

Får se vad resterande veckan har att erbjuda...Något finns alltid att göra. Förra helgen var vi ju på Amnestys loppmarknad här i stan (fantastiskt ställe för en sån som mig, synd att de bara har öppet två ggr/månad) och då köpte vi en gammal stol som vi ska ha till sekretären. Stolen är dessvärre målad snorgrön och stolsdynan klädd i en gammal kalsong eller liknande. Självklart ska stolen rustas upp och målas vit och tyget ska definitivt bytas till något fräscht!! Detta kanske blir ett projekt om inte familjen utökas...

Nu ska jag njuta lite till av solen! Gör det ni också!


Vårfint på köksbordet!


Kommentarer
Postat av: Ewelou

Lovely!! <3 Snart kommer nog ungen ut :)

2011-03-16 @ 16:06:23
Postat av: Linda

Amnestys loppis är ju toppen! Men visst har de väl fortfarande öppet varje onsdagkväll och varannan lördag förmiddag?

2011-03-16 @ 18:42:52
Postat av: Ida

Kom ut nu din skruttunge. Din mamma o pappa är redo nu!

<3

2011-03-17 @ 09:37:03
URL: http://fruskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0