Världens mest underbara leende!

Förra helgen började Alma besvara våra leenden och den senaste veckan har det kommit leende på leende. Helt fantastiskt och man blir alldeles varm i kroppen. Hon är toksöt när hon ler och små skrattgropar har hon också. Dessvärre är det omöjligt att få bra bilder, men det kommer. Hon har även börjat jollra lite och det är ju också hur gulligt som helst. Känns som tiden går alldeles för fort, är man konstig om man redan börjat fundera på nr två? Jag önskar att Alma vore så här liten och gosig hela tiden men att hon utvecklas i sinnet. Ted tycker jag är knäpp som tänker så men fasen den här bebistiden är ju så mysig och snart står hon där som en moppsig 14-åring och frågar om hon får pierca naveln. Nah, jag vill minsann att tiden ska sakta ner lite!

Vår donna är nu 1½ månad. Koliken märks inte alls längre och dagarna flyter på riktigt bra. Vi får sova på nätterna och har en nöjd och glad bebis på dagarna. Helgerna som kommer är inplanerade till bristningsgränsen och vår lilla dam ska minsann med på äventyren för fortfarande är man ju mjölkmaskin på heltid. 

Jag trivs som fisken i vattnet och skulle inte byta ut detta mot något! Att vara mamma är det bästa som finns, nästan som att vara kär! Man svävar på små moln hela tiden...

LYCKA!

http://www.familjeliv.se/Forlossningsberattelser/Forlossning/nar-en-ljuvlig-liten-tjej-kom-till-varlden-964


Den är suddig, men hon leer=)

  
Söndagkväll hos oss


Amningsrum på IKEA är verkligen hur bra som helst!


Trött sommartös

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh nu saknar jag Er ännu mer. Lilla fina Alma, hon är ju såååå söt :)

2011-05-09 @ 12:56:46
URL: http://fruskoglund.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh, jag grät när jag läste förlossningsberättelsen trots att jag egentligen hört allt... :) Ska bli så kul att komma och bo med dig och Alma näst-nästa helg...PUSS VÄNNEN

2011-05-09 @ 16:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0