Homeparty

Igår samlade jag ännu ett poäng bland vuxenpoängen. Jag hade mitt första homeparty. Det var en säljare från Me and I som var här och visade upp höstkollektionen. Vi blev ett blandat gäng från jobb, mammagrupp och familj som satt och fikade, snackade och shoppade kläder. Mucho trevligt!

I måndags var det två sävliga mammor som kämpade igenom ett pass på gymmet. Båda var tankspridda och trötta efter helgens bravader. Men träna gjorde vi iaf=) Nu försöker vi att inte ha så mycket planerat i veckorna och njuta av tiden hemma tillsammans istället. Men det är inte alltid så lätt. Imorgon ska vi till Ida i Harplinge för Ted ska hjälpa de med ett badrum, på fredag blir det en tur till jobbet, på kvällen ska vi till Teds fd jobbarkompis på middag och i helgen vankas husvisning och bomässa. Och så var denna veckan förbi.

Nu ska vi ladda för babysimmet som pappa Ted äntligen ska följa med på. Sen blir det hem och koka köttgryta. Tänkte jag skulle koka en liten till Alma också. Man kan ju inte leva på pasta och köttfärssås;)

Tråkigt inlägg men kanske bättre än inget!

 bildbevis på mina tänder=)

 dricker vatten (själv) och...  ser vad jag ska önska mig i julklapp

 pussar på min "bebis"

 och åker vagn

En helt vanlig dag i Alma Nilssons liv!


Kommentarer
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Älskar me and i. Själv har jag beställt zebrastrumpisar och tröja till August som jag borde få hem i dagarna=)

2011-10-26 @ 12:27:41
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Ewelou

Klart man kan leva på spaghetti o köttfärssås!!!! ;)

2011-10-26 @ 14:20:15
Postat av: Zara

Gulliga små bissingar hon har fått.<3

2011-10-31 @ 13:49:02
URL: http://nogg.se/zowo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0