Lördag.

Äntligen helg och kladdkakan till eftermiddagsfikat står i ugnen, jaa jag vet.. Men det ÄR lördag och jag har tränat två gånger denna vecka och ska dit imorgon fm igen. Ted undrar om jag inte trivs hemma. Klart jag trivs men jag trivs inte med min kropp. Bra för far och dotter att få lite kvalitetstid sådär en söndag förmiddag också. Får väl se hur pigg han är bara för vi ska till Cissi o Björn ikväll, fira att Björn blivit 30, äta gott och det blir antagligen en och annan öl för grabbarna.

Igår var Alma och jag inne i stan med Arvid och Maria. 20% rabatt på Piraia och erbjudande på Polarn o Pyret. Så det blev nya urgulliga byxor med hjärtan plus en cerise body från Name it till Alma. På Po.P gick jag på erbjudandet och köpte en skaljacka till våren/hösten nästa år, strl 86, så hoppas nu inte hon växer utav bara fasen. När man köpte den så fick man en vindfleece på köpet. Och så hade jag lyckats skrapa ihop till en bonuscheck så det blev inte så fasligt dyrt. Jag gillar att fynda och jag gillar Polarn. så Alma har en liten önskelista därifrån till tomten;)

Nu sover Alma så gott ute i vagnen och pappa Ted ligger på soffan och snarkar. Jag ska nog ta mig ett vil jag också för det blev inte många timmars sömn i natt heller. Undrar vad det är som försiggår i den där lilla bebishjärnan eftersom hon inte kan sova?

Trevlig helg!


Har börjat shapa till mig, -3,6kg och 4,4kg kvar till målet i jul.. Heja heja!


Att slänga ut alla leksaker från korgen är den nya leken och man ska gärna skrika lite samtidigt=)


Ny tuff bodysuit med bakfickor från Ebbe


Påväg ut för att eftermiddagsvila i nya fleecen och åkpåsen=)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad gott med kladdkaka :) Kul att se er i stan idag och kul att få ett ansikte på Ted. Ha en bra kväll och träna lite åt mig imorgon också.

2011-10-22 @ 15:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0