Ted 26år

Idag fyller världens bästa, underbaraste och fantastiska sambo, älskar och pappa år! Vi har inte tänkte fira på något särskilt vis men till kvällen blir det tvårätters och tårta. Alma har även ordnat lite presenter som han ska få så fort han kommer hem från jobbet. Jag är så otroligt glad att jag har denna fina man i mitt liv. Vet i fasen vad jag vore utan honom. Att se honom och Alma är så himla fint och jag kan fortfarande bli rörd till tårar när jag ser de hålla på och busa eller mysa. Jag är verkligen jätteglad att jag åkte på den där nyårskryssningen!

Stort grattis älskling!

   



Kommentarer
Postat av: Heléne Johansson

Hej på er! Gratulera Ted på hans dag från oss, fina kort. Ha det så jättebra, många kramar från faster :)

2011-10-03 @ 23:28:50
Postat av: Zara

Så fina!<3

2011-10-07 @ 13:18:31
URL: http://nogg.se/zowo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0