Tröstshopping och filmjölksdimma

Vi gjorde ett besök, jag pratade, planerade för framtiden. Gick därifrån med en stor klump i magen, besviken och förvirrad. Åt en god lunch med fina vänner och tröstshoppade. Fredagen blev inte som jag tänkt mig men ändå på något sätt öppnade den nya vägar, fast jag vill ha tryggheten och jag hade hoppats på det bästa. Nu får jag ta tag i saken och vi får göra det bästa utav situationen. Sen Alma kom till världen går familjen i första hand och jag måste se till att vi får en dräglig, naturlig vardag utan sura miner!

När vi klev upp idag så låg dimman tjock som filmjölk ute (gör det ännu) och vi bestämde oss genast för en slappardag med undantag för Bomässan i eftermiddag. Så idag, förutom att jag argumenterar med min sambo om att tröstshopping är bra för knopp och humör, myser vi massor, läser ramsor från ramsboken vi fick av Malin & John och planerar framtiden.

Slänger ut lite bilder från dagens mys, veckans inköp och "kompisfotograferingen" hos Agnes.

   
Det är inte världens lättaste att fota de hör små busfröna


Mammas stora björn har blivit Almas nya kompis

  
Tokig tjej!


Nya kläder från Lundmyr of Sweden. Snart ska ju julkorten tillverkas;)


Kommentarer
Postat av: Nea

Vad var det för besök du gjorde och vad handlade det om? Underbara bilder förövrigt. Saknar er till tusen!! Puss och kram Nea <3

2011-10-29 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0