Alma 6 månader

Det är med glädje och lyckotårar som jag tänker tillbaka på dagen hon kom till världen. Älskade lilla Alma. För 6 månader, ½ år sedan låg vi vid den här tiden på BB. Jag kunde i släppa blicken från den lilla varelsen. Helt fantastiskt underbart! Och nu är hon "stora" tjejen. Rullar, jollrar, skrattar, sitter nästan själv, hatälskar mat, sover nästa hela nätterna, är ett temperamentsfull charmtroll som jag ÄLSKAR mest av allt på denna jord.

Självklart har vi firat denna dag lite extra. Och igår kom pappa Ted hem med ett stooort paket. Inte ens jag visste vad det innehöll. Idag fick vi öppna det och det innehöll en gåstol, en röda faran. Dessvärre har vår lilla tös inte riktigt längden än så hon kommer inte framåt. Men kan stå på tå där i och leka. Tack pappa, du är bäst! Vi har även haft lite fikagäster från mitt jobb och då fick Alma söta presenter (vilket ni absolut inte hade behövt) men tacktack! Av mig fick hon två bodysuits från www.babyshop.se, prima att ha under overallen. Men pappa är ju helt klart favoriten som ger mkt roligare presenter. Snart kommer Almas kompis Agnes på lite besök och sen ska vi bara mysa och busa med vår älskade favorit!

Mamma och pappa älskar dig sjukt mycket!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0