Fotboll

Igår så åkte vi över hallandsåsen för att hälsa på pappa/morfar och min farfar, heja på ÅFF och äta korv=) Första halvlek var inte Alma på sitt bästa humör och jag såg inte mkt av matchen. Men sen somnade hon, jag kunde njuta av en korv i och stå mitt framför kameran i hällregn och se ÅFF förlora med 2-0 mot Ängelholm. Jaja, det var ju synd. Men det var roligt att få träffa pappa och farfar! När vi kom hem runt 22 så var Alma pigg som en lärka och låg och jollrade, skrattade och pratade med sina djur i sängen. Suck! Vi var sååå trötta och jag var halvt ihjäl frusen och låg och skakade som ett asplöv och till sist däckade jag visst, Ted la sig på soffan med bomull i öronen. 00.43 vaknade jag igen, skakade liv i min kropp, ammade Alma och 10min senare sov hon. Helt upp-o-ner blev det. Och mitt huvud tappade jag någonstans i Laholm för idag är jag inte me alls... Sånt är livet ibland.

I helgen hade vi fam Skoglund på besök. De fick passa Alma medan vi gick och snackade huslån med banken (lördagsöppet är prima!). Kommer ett särskilt inlägg om den historien. De stannade och åt mat och det blev en hel del systersnack. Nästa helg ses vi igen för då åker vi till Östergötland för att kalasa för morfar! Längtar sååå..

 ÅFF:s knapra hejarklack hördes trots allt rätt bra så hörselkåpor check!
 Någon är butter och vill inte stå stilla och posera framför kameran;)
 Pappa njöt av regnet..
 Trots mitt stöd (ironi, jag har inte varit och hejat på ÅFF på minst 10år) räckte det inte till seger.


Kommentarer
Postat av: Ewelou

Hahah, vilket toppenväder!! Hahaha!

2011-09-20 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0