Fullspäckad dag

Dagen började i vanlig ordning vid halv åtta. Självklart massa morgonmys först och sen gick vi upp och följde våra sedvanliga morgonrutiner. Därefter bar det iväg mot Snöstorp där vi plockade upp Maria och Arvid och sedan åkte vi ut till Bäckagård där Emma och Mathilda bjöd på smarrig lunch.

Efter prat och skratt och lite sightseeing i Snöstorp;) så åkte vi till BVC för läkarbesök. Gick utomordentligt bra, 6900g visade vågen och mätstickan 66cm, lite tveksam till längden då hon inte låg riktigt bra men jag är helnöjd! Skönt att hon gått upp i vikt som hon ska trots att maten går sådär och jag ammar 2-3ggr/natt.

Dagens händelse är väl att Alma har fått en TAND! =) Kände något sylvasst i den lilla munnen idag och jojo, det var minsann en tand. Den har inte kommit upp helt men det är helt klart en tand. Stora lilla tjejan!

När BVC-besöket var avklarat var det bara att åka raka vägen hem, amma, byta om och sen fick Ted ta över och jag åkte till Actic och tränade. Gick igenom maskinerna med en instruktör och han gjorde även ett "program" nu jäklar är jag igång. Minst två ggr/veckan ska jag och Cecilia dit och bränna fläsk, få kvalitetstid för oss själva, basta och bara va...gött! Jag kommer både bli en bättre mamma och sambo känner jag!

Imorgon packar vi bilen och åker österut. Ska bli mysigt och jag har längtat massor!

Ha en fin helg!

    En helt vanlig morgon!

 Tackar Arvid, Mathilda och Agnes för fina 6-månaderspresenter!

Kommentarer
Postat av: Emma Jönsson

Kul ni kom=) Får ses snart igen! Hoppas ön blir av någon dag;) Skönt att BVC gick bra. Stor tjej nu ju!! Kram från oss

2011-09-23 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0