Little less conversation..

Efter att vi ätit kvällsmat (falafel med mos, inte så uppskattat av sambon och han var lite på hugget) så satte det igång...

T: Gräddbullen Johansson och mini-gräddebullen det är ni det (till Alma och mig)

E: Schysst, gräddbulle kan du va själv!

T: (Drar upp tröjan och klappar sig på magen) Min har iaf minskat lite

E: Neh, nu jävlar! Imorrn tar Alma och jag en långpromenad till Stadium Outlet och köper nya träningskläder till mig..

T: Shoppoholic!

E: (Gestikulerar) Men det är ju min MOROT! Måste känna mig snygg när jag ska träna..

T: (Härmar) Min Moooorot, hahaha. Gräddebulle Johansson..

E: (Blänger) Ok, du badar Alma och jag tar disken

T: (Suck)

Jaha, nu kallas man för gräddbullen också! Det var gott med gräddbulle men inte fan ser jag ut som en. Dags för motion, utan nya träningskläder eller ej! Målet med nästa år är att springa minst 2 lopp och nu är det hög tid för mig att sätta igång...


Kommentarer
Postat av: Zara

Du är inte det minsta lik en gräddbulle, du är ju smalare nu än vad du var innan du fick barn, så det så!:D



Love!<3

2011-09-06 @ 09:06:48
URL: http://nogg.se/zowo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0