Alma

Jag har blivit outhärdligt dålig på att blogga. Men jag känner liksom inte riktigt att jag har varken tid eller lust längre. Alma är vaken mer och mer och på kvällarna har prioriteringen legat på så mycket annat. Ska försöka bättra mig om jag nu har några läsare kvar som fortfarande är intresserade av min text.

Förra veckan bestod iaf av mycket lek, många försök att gå, massa nya "ord" och pekfingret har kommit till sin spets och nu pekar damen på allt hon ser och mitt pekfinger viftas med många gånger per dag då damen även behagar hitta på massa hyss. Som att käka upp halva pappas jakttidningar, dra ut smutstvätt från tvättmaskinen, öppna lådor med många och uppenbarligen goda sladdar i, pilla på toaborsten osv osv. Det är väl nu som ajaj-fasen börjat. Fast klagar det gör jag då rakt inte för det vore väl himmelens tråkigt om det inte hände något med det lilla pyret?

I slutet på förra veckan trodde jag bestämt att våren var på gång men hoppas det vågade man ju inte och idag vräker snön ner. Sicken tur att vi gjorde stan i lördags och shoppade massa vårfint till Alma..not! Fast kläder behövde hon ju och de får hon så snällt lov att använda nu trots att det inte är riktig vår-feeling längre.

Nu ska jag passa på att njuta av en kopp medan lurisen sover eftermiddag för snart är det fullt ös igen!

-Emma

   
  


Kommentarer
Postat av: Nea

Gud vad underbar hon är! Längtar ofantligt mycket efter att få träffa er igen. Snacka om att hon gör framsteg nu.



Saknar & ÄLSKAR er!!! <3

2012-02-27 @ 17:22:41
URL: http://neagruppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0