En högre växel

Illa, riktigt illa att vågen visade 0,6kg PLUS på måndagsvägningen! Och jag som var på gymmet tre gånger förra veckan, promenerade minst 5km/dag och åt sunt. Jag behöver visst lägga i en högre växel för att lyckas. Därför har GI-boken lånats av Teds syster Emma, den har jag nu lusläst och idag började jag med fas 1. Nästa måndag ska det var minst -1kg på vågen!

Så nog om detta.. Som ni ser kämpar jag vidare med att ändra min bloggdesign på egen hand. Har inte fått någon vidare hjälp av er där ute men hittade en bra gratis guide på nätet och med MVG i webdesign så ska jag nog klura ut detta.

I helgen har vi pysslat ute i förrådet och besökt Markaryd. Alma kryper nu på riktigt, inte bara med benet under sig och från ingenstans lärde hon sig att från liggande sätta sig upp och därmed också resa sig. När lärde hon sig det? Var var jag då? När försvann vår lilla bebis som låg och kämpade med att hålla nacken? På fredag är det bara två månader kvar tills hon blir 1år!! Älskade underbara Alma <3

Blodcentralen ville inte ha mitt blod idag, med ett Hb på 112 är det kanske förståeligt. Men vad beror det på? Hade 109 på efterkontrollen så något bättre är det ju. Kanske dags att knapra järn igen..

-Emma

  

Kommentarer
Postat av: Martina

Härligt Emma att din lilla tjeja börjar bli stor, en riktig gullunge;) Duktig duär som kör hårt med träning och mat nu jag vet hur du känner jag kör stenhårt själv, det är tufft men nu är det HEJJA oss som gäller!! Vart kommer du jobba efter mammledigheten? har du pluggat nått mer sen vi tog examen? Kram

2012-01-16 @ 20:11:09
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: jennie

Du kanske byggt muskler :) kram

2012-01-16 @ 20:33:03
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Zara

Stirra dig inte blind på vågen, ta mått och jämför där med. Ta armar, byst (alltid med samma bh), under byst, midja, mage+sidfläsk (som jag kallar det), rumpa och lår så kommer du få se andra bullar. Det har jag gjort och det känns mer givande att se att man minskat en del i midja och mage och allt än 2 kg på vågen.



LOVE!<3

2012-01-17 @ 09:47:52
URL: http://nogg.se/zowo
Postat av: Malin

Vad fin bloggdesignen har blivit :)

Kämpa på Emma, du är jätte duktig o glöm aldrig att muskler väger mer! Stirra dig inte blind på vågen, mät med måttband istället. Kram till er!

2012-01-17 @ 10:13:28
URL: http://mallanbee.blogg.se/
Postat av: Nea

Hejjja Emma!!!!

Saknar er oerhört mkt och hoppas att vi ses snart igen!

Love <3

2012-01-18 @ 21:09:41
URL: http://neagruppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0