Frånvaro

Jag har helt och fullt medvetet haft en liten paus från bloggandet. Anledningen är familjemys! För idag drog vardagen igång igen och Ted for till jobbet runt halv sju. Alma behagade efter en skvätt välling somna om, men vi kom ändå igång med dagen alldeles lagom tidigt. Skönt med rutiner igen och få ut maximalt av dagen. Gick en riktigt lång promenad på fm. Först halva "rundan" med Cissi och Agnes och sen fortsatte vi vår pilgrimsvandring till Snöstorp där det vankades lunch hemma hos Maria och Arvid. Gick sammanlagt över en mil så en liten klapp-på-axeln är jag värd! Eftermiddagen fylldes av tjejsnack och nu ikväll har jag kört ett riktigt hårt pass på gymmet. Vågen visade -1,4kg (efter en veckas banting) i morse och jag är supernöjd. Med mina "före" bilder i sinnet så kommer jag nå målet och kan med glädje införskaffa en ny bikini till vårens utlandssemester.  

Helgen har som sagt gått i familjens tecken. Bara vi tre har rott om varandra, myst, busat, städat undan julen, promenerat och varit så tokiga som bara vi tre kan vara. Helt fantastiskt att vi faktiskt är tre, att vi är en familj.. På riktigt liksom! Mamma, pappa, barn.

-Emma

Förresten.. Är det någon som vill hjälpa mig med min bloggdesign? Jag gjorde ett tappert försök själv men kan villigt erkänna att jag suger på sånt.. Är VÄLDIGT tacksam för hjälp. Måste pimpa till den lite.

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0