Bloggsemester

Har tagit lite semester från bloggandet då jag inte känt att jag varit tillräckligt motiverad plus att jag fått för mig att ingen ändå läser. Men efter massa pepp från syster, Maria och Lina så har jag nu bestämt mig för att göra ett försök igen. Räkna dock inte med dagliga inlägg för vd:n (Alma) i hushållet får helt och hållet bestämma när det passar och inte passar. Därför kommer nu flera inlägg då det skulle bli alldeles för mycket text och ni skulle tycka det var alldeles förskräckligt dödstråkigt att läsa allt på samma gång. Och för att sammanfatta dessa veckor lite kort kommer här några bilder som får tala för sig själva:

-Emma

    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser!!

2012-03-22 @ 22:31:29
Postat av: Jennie

Jag brukar läsa =)

2012-03-23 @ 07:35:15
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Zara

Bra Emma, jag läser jääämt!

2012-03-23 @ 09:35:02
URL: http://nogg.se/zowo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0