Ett eget rum, egna skor och husvisningar

Igår tog vi steget, klippte navelsträngen och flyttade in Alma till hennes rum. Vi ordnade och grejade så nu är det BARA hennes alldeles egna rum, återstår lite inredning som borde levereras i veckan. Första natten gick lysande, värre var det för mamman som vaknade titt som tätt utan att höra sin flickas andetag, men det är bara till att vänja sig för hon blir bara äldre. Förstår varför föräldrar gråter när ens barn flyttar hemifrån, Alma ska nog få bo med mamma och pappa för alltid!

  

Eftersom Alma promt ska gå hela tiden MED stöd av oss eller något annat, ute som inne, så blev det idag en tur till skoaffären. Där inhandlades ett par Kavat. Hade egentligen velat ha ett par Converse till henne men hon har ju såna pyttefötter och de fanns inte i strl 20 med ordentlig sula så därför fick det bli ett par hederliga svenska klassiker, stadiga för vristen och med skosnören så de sitter på plats:) Dessa har invigts nu på eftermiddagen och ihop med sin våroutfit blev hon så tokigt söt att jag bara ville käka upp henne!

 

Idag har vi avverkat tre husvisningar, två i Åled och en i Marbäck. Vi blev förälskade i ett av husen i Åled MEN mycket pengar på spel. Vi ska ta oss en ordentlig funderar och prata med bankkvinnan. Tänk om...



Min lördagsmorot är Gladiatorerna, minus 5kg ska bli minus 10kg och jag har två månader på mig. Imorgon tar jag cykeln till jobbet!

-Emma

Kommentarer
Postat av: Karin Nilsson

Vilka snygga dojjor!

2012-03-03 @ 21:42:22
Postat av: Emma

Söt jacka=) Den har jag med tänkt köpa till M!

2012-03-04 @ 01:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0