Skymtar våren..

I fredags var vi hos min arbetskamrat Olga och lekte i sandlådan med Filip. VÅR! Det var förresten då som jag insåg att gummistövlar var ett måste för att fröken ska kunna gå/krypa överallt. Var jättetrevligt och nu längtar jag ännu mer tills vi har vår egen trädgård att påta i och där Alma kan leka bäst hon vill.

Men vågar man hoppas på att våren är här för att stanna? Idag åkte iaf mössan av, ljungen i krukorna byttes ut mot vårblommor och balkongdörren har stått på vid gavel sedan vi kom hem. Ge oss ljus och värme!

Imorgon utlovas sol och jag hoppas verkligen att det blir så, så att vi får chans att sola näsorna när vi ska på lunch hos Linda. Veckan är full av aktiviteter som sig bör och jag ska köra GI fas 1 i två veckorna för att få bort "dubbelhakan" så heja heja!

-Emma

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0