Fredag

Då var det äntligen fredag. Även om veckan har gått sanslöst snabbt så har jag sett fram emot idag. Massa mys står på schemat och ikväll ska vi laga indisk mat, kanske jag unnar mig lite naanbröd kvällen till ära, jag kan ju faktiskt ta av byxorna utan att knäppa upp de och igår klarade jag 4,68km på 30min på crosstrainern. Konditionen är det verkligen inget fel på men musklerna bränner ordentligt. Innan nästa vecka är slut ska jag ha kommit upp i 5km!

Dagen började med ett besök på vårdcentralen för att kolla upp Almas hosta. Men den lilla ögontjänaren visade sig ju vara hur frisk som helst när vi väl kom dit. Flirtade och gjorde sig till mot de andra i väntrummet och läkaren. Den där fialottan kan hon. Sen sov hon 3h(!!!) och när hon vaknade tempade hon igen. Hon kan ju inte låtsats att hon har feber men ibland undrar jag om hon inte gnäller och hostar lite extra när bara jag är hemma. För nu när Ted kom hem har hon varit på strålande humör.. Den tjejen alltså!

Imorgon är det äntligen dags att bli av med lite "skit" och kanske tjäna en krona eller två. LOPPIS!! 9.30-14.00 på Halmstad Teater, be there! Om inte annat kommer det finnas fika att köpa och ni kan ju alltid titta in för att säga hej. Bra priser och trevligt bemötande utlovas! På eftermiddagen kommer mamma, Göran och Ewelina och sedan stannar Ewe kvar till tisdag. Ska bli myspys att ha systeryster här. För är det några jag saknar mest så är det min älskade familj och framför allt mina systrar <3

Go kväll!

-Emma
  Det där med att äta själv går väl lite sisådär..

Kommentarer
Postat av: Nea

Saknar dig med älskade syster <3

2012-01-27 @ 18:24:24
URL: http://neagruppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0