Loppis!

I lördags kl 9:30 stod vi halvt uppackade med en helt galen folkmassa strömmandes mot oss. Hade inte en aning om att folk skulle hänga på låset för att komma in. De 4½ timmorna där gick hyffsat snabbt, sista timman var lite glesbefolkad. Många saker blev jag av med och några kronor rikare, resterande pryttlar kördes till myrorna för de ville jag inte ha hem igen. Det var en intressant och rolig upplevelse. Men det var ganska mycket jobb med det så jag avstår nog ett par år innan jag gör det igen.

En hel dag utan min prinsessa ledde naturligtvis till puss- och buskalas resterande lördagen. Ted lagade mumsig fisksoppa med aioli ala GI och sedan kom älskade mamma, Göran och Ewelina på kort visit. Ewelina blev kvar och stannar till tisdag! Det gillar vi! Ibland leker jag med tanken att flytta närmare mamma. För hon betyder så mycket och ställer mer än gärna upp i ur och skur, men det är svårt att bara flytta och börja om från början igen nu när man byggt upp ett nätverk här. Får helt enkelt nöja mig med att ha henne på 13 mils avstånd..

-Emma

 

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA jag dööör, den bilden på er borde verkligen förstoras till cissi :) haha!

2012-01-30 @ 21:14:06
URL: http://mallanbee.blogg.se/
Postat av: Annika

Du har inte lust att lägga ut recept på soppan? Den såg väldigt god ut! :-) Kram

2012-01-31 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0