v.28+4 (v.29)

God fortsättning.

Julen var trevligt men inte alls så mysig som den brukar vara, det hade nog att göra med att den spenderades på jobbet faktiskt. Men nu är det gjort och nästa år jobbar jag garanterat inte. Julafton var vi i Markaryd, åt gott och öppnade julklappar. Det var längesen jag fick så mycket julklappar, jag var helt omringad, TACK alla! Fick bl.a en ny rosa i-pod, då den andra gick sönder i Egypten, ett jättefint smyckeskrin, egentillverkade smycken av Teds syster som var JÄTTEFINA och så bebiskläder. Nu kommer inte smulan frysa när h*n föds. Juldagen sov jag bort eftersom jag jobbar natt och annandagen sov jag mestadels också.

Denna veckan är älskling och jag lediga, HELA veckan. Och den har mestadels spenderats med varandra med massa mys och lunch på stan, fix och trix inför nyår och så har vi pratat och varit hos barnmorskan. Låter knäppt att vi har pratat men det är det bästa med vårat förhållande, att vi kan prata om ALLT och INGET och ha långa diskussioner hela nätterna. Förut hade vi mycket tankar på bebisen, om den är frisk om den växer som den ska osv, men nu är tankarna mera åt vad kommer h*n ha för personlighet, uppfostran, hur kommer livet att bli och hur vill vi att det ska bli. MYS! Känns så verkligt, snart går vi in i vecka 30 och då är det bara 10 veckor kvar, och jag har bara 7 pass kvar sen går jag på havandeskapspenning=)

Nehe, nu ska vi packa bilen (som fortfarande är en sedan då vi inte bestämt vilken kombi vi ska ha men det lutar åt passat) och åka till Göteborg för att först vara hos familjen Skoglund som blir fyra om en vecka...weii så häftigt! Och jag får chans att öva bebis när den kommit ut;) Sen ska nyåret firas med Malin och John vilket ska bli tokmysigt och jag har verkligen längtat! Saknar min bästaste vän!

GOTT NYTT ÅR!!!



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0