v 21+2 (v 22)

Jag läste, jag blev mycket berörd och tårarna rann, ingen vill genomgå det de får genomgå men ändå händer det. Till himlen kommer ännu en ängel.

Helgen har varit fantastisk och innehållsrik. I fredags så åkte jag till Göteborg vilket blev en resa för sig då Halmstad stadstrafik INTE kan hålla tiderna, kollade på klockan säkerligen en gång per minut och när bussen (efter ett x antal på/avstigningar och ett motorstopp) stannade på Victoriagatan var klockan 10.54 och mitt tåg skulle gå 11.02, detta innebar att jag fick springa till tåget, och under denna löptur kom även en satans regnskur men blöt och flåsig satte jag mig på tåget 11.01. Fredagen spenderades med Malin och Sara och det var jättetrevligt och mysigt och nästan precis som förr förutom att vi istället för att snacka killar, fester och smink istället pratade huslån, bebisar och giftemål och gick och la oss före kl 24.

Lördagen och söndagen var inte min bästa dagar och jag ber om ursäkt till nära och kära för mitt tjuriga uppförande, men magen var inte okej, att vara förstoppad är hemskt och påverkar mitt psyke på ett mycket negativt sätt. Det räckte med att komma hem igen "hem ljuva hem" så funkade kroppen,knoppen och knodden som vanligt.

Nu ska det röjas i badrummet för att sedan gå på en enkelnatt. Busen i magen är vildare än någonsin och ibland kan man se sparkarna, knuffarna eller vändningarna, coolt.

Pussen


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin mage du har!!! Härligt att vara över "halvvägsgränsen" :-)



2010-11-08 @ 21:46:33
URL: http://www.cineron.se/linda
Postat av: Ida

Din ursäkt är accepterad men de var inget vidare att se dig vara så "hängig". Skönt att du iaf mår bättre... Vad styr du med i badrummet? Kram

2010-11-09 @ 08:58:43
URL: http://fruskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0