4 veckor

För 28 dagar sedan låg vi på BB med en nyfödd, helt fantastisk liten tjeja. Hon är fortfarande helt fantastisk men snart en hel månad gammal. Jag kan inte förstå var tiden tagit vägen, varje dag är ett äventyr och varje dag är fylld av LYCKA!! Det kan verkligen inte bli mycket bättre än såhär, jag njuter varje minut med min lilla familj. Det får bli bildmaraton även denna gång då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva, egentligen finns det massor att skriva men min amningshjärna kan inte få ner det på något bra sätt=)

   
Dagen före BF såg jag ut såhär


Sen kom världens finaste bebis till världen 20/3

   
Och igår kom jag i mina favoritjeans igen..


Alma är inte så liten längre, här på promenad i nya vårjackan..


Morgontrött bebis


4 veckor gammal testar vi babygymmet, ingen superhit faktiskt..


LOVE babybjörn, tusentack Ida och Zara


Kommentarer
Postat av: Helena

va fin hon är lilla Alma! Jag älskade också babybjörn selen, så himla bra att få händerna fria. Kram

2011-04-17 @ 18:27:11
Postat av: Lolla

Bra jobbat med magen gumman!!!! Du e så galet duktig!



Hoppas Almisen återhämtade sig efter vår lilla fika!!



Kram!!

2011-04-18 @ 01:57:26
Postat av: Isabel

Kan du ens minnas livet innan ni fick Alma? :) Jag minns knappt vem jag var innan Heaven kom och bokstavligen berikade våra liv :) hoppas på att få träffa er nu när vi snart bor i Halmstad :)

2011-04-19 @ 23:31:59
URL: http://aizah.se
Postat av: Jennie

Hej. Det är sant att det är ett minne av det men det är många saker på kroppen som påminner mig ändå hihi=) Detsamma! Kram

2011-04-27 @ 17:40:44
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_27.html

2011-04-27 @ 23:16:00
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0