Mysdag

O idag har det regnat och Alma har varit mammig så det heter duga. Bara mammas famn och/eller knä som funkat. Så frukosten intogs halv ett och då var jag lagom "skadad" av amingshjärnan. Har förvisso varit ganska mysigt också för den delen. Vi satt och surfade lite och nu ÄNTLIGEN kommer uppföljaren på Läckberg-serien. Jag streckläste ju alla hennes böcker när jag var gravid och som jag längtat på fortsättningen. Självklart har jag förhandsbokat den så att den dimper ner i brevlådan lagom till releasen..

Såna här dagar, när man sitter i mysbyxor i stort sätt hela dagen, men sin lilla flicka tryggt i famnen så tänker jag otroligt mycket. Men tankarna fick verkligen snurr när MIOkatalogen kom. Fann ett såå fint vitriinskåp och började genast fantisera om vårt framtida kök i vårt framtida hus. Snälla drömhus dyk upp nu! Vi har sagt att vi ska ge letandet ett år till, har inte drömhuset dykt upp då så blir det till att snickra ett eget. Jag är mer och mer sugen på det men karln är svårövertalad;)

Nu sover flickan och mamma & pappa ska kvalitetstida..

 Höstläsning!

 SÅåå fint, så de så!

 Älskade barn <3

Kommentarer
Postat av: Linda Mellbin

Superfint skåp! Och supersöt Alma...! :-)

2011-08-24 @ 20:33:06
URL: http://www.cineron.se/linda
Postat av: Zara

Ni får ju ta och titta på huset som ni la ett brev i brevlådan, titta är ju alltid gratis.(;

2011-08-25 @ 09:15:51
URL: http://nogg.se/zowo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0