Shopping, lussekatt och ny frisyr

Idag var ordningen återställd och rutinerna på plats. Gick upp 7.30, frukost, dusch och lek. Sen tog vi vagnen och begav oss till BVC. 7.510g och 68cm kärlek! Inte fy skam. Pratade en del om att hon inte är så stor då det bekymrat mig lite att hon kanske är en krympling. Men hon växer och utvecklas som hon ska och med tanke på gener osv så kommer hon kanske inte bli någon jättestor tjej. Så jag ska inte oroa mig och sluta jämföra. Hon är en alldeles lagom stor 8 månaders bebis med tanke på förutsättningarna.

Efter BVC gick vi ner till Eurostop för att fika med Maria & Arvid. Blev även lite shopping. Avslutade med en promenad hem till fam Larsson där det bjöds på årets första minilussebulle. Mycket trevlig eftermiddag!
 

Till kvällsmat bjöds det morotspannkaka med bacon och rårörda lingon med äppel, supergott och mäktigt! Alma är nybadad och sover gott i sängen och nu ska jag se upplösningen av "Ensam mamma söker". Imorgon blir det en tur in till stan och sen ska jag träna för första gången denna månad.
 

Har äntligen fått tummen ur och beställt klipp- och färgtid. Ted ska vara pappaledig på fredag så då ska jag unna mig lite egentid. Tar tacksamt emot tips på frisyr och färg=) Detta är väl lite vad jag tänkt mig..

  

 


Kommentarer
Postat av: Ewelou

Jag tror du skulle vara skitsnygg i pottfrilla!

2011-11-21 @ 20:07:43
Postat av: Bertil

Men då kanske hon ser ut som du och de vill vi ju inte;) Tycker att du ska köra den korta varianten du passade så sjukt bra i det. pussss

2011-11-21 @ 20:46:35
Postat av: Ewelou

Bertil? Vem fan är Bertil?

Nej Emma, pottfrilla!

2011-11-21 @ 21:44:30
Postat av: Zara

Längst till höger, Olsen-syrran.



Bertil? Antingen är det Ted eller Christian Tjäder.

2011-11-22 @ 15:29:54
URL: http://nogg.se/zowo
Postat av: Sv.

Men Bertil är Ted i detta fall era pulver!! Hmm, Olsensyrran...tror du jag passar i mittbena? Pottfrilla är uteslutet Ewe;) Och älskling jag vet inte om jag vill klippa av mig håret igen:S När vi gifter oss vill jag ha långt, fint hår..

2011-11-22 @ 20:12:08
Postat av: Gunvor

Jag håller med Ewelou. Pottfrilla skulle passa dig. ler

2011-11-22 @ 23:53:26
Postat av: Zara

Jag tror du passar i mittbena, och du kan ju ändå ha benan mer åt sidan om du tröttnar på att ha den i mitten. Och det känns som att det sparar lite på håret att inte klippa upp det så mycket.

2011-11-23 @ 11:29:23
URL: http://nogg.se/zowo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0