Första gången

Japps, i torsdags var det dags. Då var det på med träningskläderna och UT o jogga. Men fy f*n vilken dålig kondis jag har. Tycker ändå flåset varit bra under promenaderna men snacka om blodsmak i munnen. Sen kanske jag tog i lite mycket. Jag vet ju inte vad som är lagom och tog självklart hela rundan inkl SPRANG upp för backen. Dumt men skönt efteråt. 6km på 42min blev det. Skamligt dålig tid men va fasen. Och jag erkänner att jag inte sprang hela tiden utan gick mellan varven. OCH jag har träningsvärk, jättemycket! Men det peppar mig ännu mera. Nu ska formen shapas och minus 5kg till nyår är ett MÅSTE. Allt detta är för min egna skull, för att jag ska må bättre, få bättre självförtroende och självkänsla. För det är på stort minus just nu. Sittröven blir ju inte mindre för att jag sitter mer och degklumpen från bebismagen försvinner ju inte av sig själv.

Nya kläder från Sportamore ska hämtas idag och nästa vecka kör vi första passet på Actic. Minst två gånger i veckan ska jag ge mig ut o "jogga".

Bäst att göra sig i ordning för snart kommer fam Skoglund och sen blir det stan.

Hejs!

 3 dagar efter förlossning
 4 månader efter förlossning, här hade Alma "ätit" upp min kropp, men sen började jag fika=)
 nästan 6 månader efter förlossning och påväg ut på FÖRSTA springturen
 MOTIVATION O MOROTSBILD! Jag kommer ju inte uppnå den kroppen men jag kan alltid försöka!

Kommentarer
Postat av: Din

Jag älskar din sittröv,din lilla degklump, ja hela dig faktiskt men de är ju du som ska må bra. jag och almisen ska stå och heja uppe på toppen av backen:) heja heja

2011-09-17 @ 10:05:46
Postat av: Elin

Teddan, du kan ju också börja röra på dig....

2011-09-17 @ 10:23:41
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Hej. Signe gjorde jag egen mat till ibland men där var det tvärtom. Hon ratade den. Kanske ska pröva göra något till August.Han kanske tycker om det=) Ja nåt fiskrecept får du gärna ge mig..Ha en fin dag Kram kram

2011-09-17 @ 11:36:46
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Härligt att röra på sig.Jag skulle egentligen spelat bandy idag men har nån liten bacill i halsen tror jag så jag fick ställa in. Nästa helg så=)

2011-09-17 @ 11:38:07
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0