Kalas

I helgen for vi återigen mot Östergötland och Linköping med omnejd. Vi boade in hos syster Zara och sambo och på lördagen åkte vi till Åtvidaberg för att fira älskade morfar som fyller 79år idag. Blev MYCKET god mat och massa familjemys. Det är alltid med vemod i magen som jag lämnar Östergötland och varje gång tänker jag tanken hur det vore att flytta dit igen. Men när jag låser upp dörren till vårt hem, vår lägenhet och känner den bekanta hemmadoften så känner jag ändå att neeh, Halmstad är hemma. Det var iaf en väldigt trevligt, men alldeles för kort helg tillsammans med familjen. Nästa gång vi åker blir i november, då är det farmors tur att fylla år.

Den här veckan ska vi testa babyrytmik, ska bli spännande. Sen blir det ju självklart simmet och så en tur till Harplinge för att se hur söta Ida bor. Till helgen vankas det kalas igen då Teds syster fyllt år och Ted fyller år nästa måndag. Utöver det ska jag hinna besöka gymmet minst en gång till. Var där idag så nu är det bara att fortsätta!! Heja heja!

Lite bilder från helgen, de får tala för sig själva:
    
   

Kommentarer
Postat av: Zara

Synd att min jävla hand är med på alla bilder på dom tre bästa i världen.<3

2011-10-07 @ 13:19:41
URL: http://nogg.se/zowo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0