Spontanfredag

Idag var det tänkt att jag och Alma skulle luncha med Jenny från jobbet. Men igår fick jag ett sms från mamma att de tänkte komma förbi, och eftersom vi ses så sällan fick jag skjuta på Jennys o min lunchdate, TACK för förståelsen! Det blev ju väldigt spontant att de skulle komma och än mer spontant att jag och Alma följde med de till Göteborg för att köpa ny bil. Alma hängde i bärselen och vi gick och strosade o dagdrömde inne i bilhallen, skickade retfulla bilder till pappa Ted (han suktar ju fortfarande efter audi). Hipp som happ hade mamma och Göran skrivit papper och kan nu stoltsera sig som nya ägare till en grann XC60, lyx!! Sedan åkte vi hem till lillasyster Ida och hon blev överraskad över att se mig=) Är inte så lätt att överraska henne minsann så det var skoj!

Så det blev en spontanfredag. Och imorgon ska vi på husvisning.. Jag tycker verkligen om huset, efter vad jag sett på bilderna, men det ligger lite far away from Halmstad. Vi får se hur det går. http://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-ysby-laholms-kommun-brodakravagen-39-2486235

Nu börjar det verkligen kännas att det är höst. Är riktigt kallt på kvällarna. Har letat efter en jacka till lilla Almisen och har äntligen hittat än meeen priset var inte i klass med vår budget. Men den är ju så fiiin så kanske ändå om jag får som jag vill;) Har hittat en fin jacka till mig också men även där får prislappen avgöra... suck! När man äntligen funnit en klädstil som man tycker om och känner sig bekväm med så ska ALLA de kläderna vara satans dyra!

Nu ska jag mysa med världens bästa sambo som ordnat en supermysig fredagkväll!!

Trevlig helg!

 Slappis-alma

 Mamma passar extremt bra i deras nya bil!

   Höstens/vinterns måsten;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0