Fredag den trettonde

Någon vidare otur kan jag inte påstå att jag haft. Iofs är jag inte så skrockfull heller. Lägger nycklarna på bordet, går på a-brunnar osv osv. Vaknade på strålade humör och det gjorde Alma och solen också.. Så planen för dagen var självklar, promenader!! Först en långrunda på förmiddagen i det sköna lite vårliga vädret och sedan ett kortis på eftermiddagen.

Alma har fått sova ute för idag tyckte jag inte det var dags för kamp. Vi har ju väldigt strukturerade rutiner och kvällstid är det minsann inga probs för damen att somna i sin säng, alldeles själv med flaskan och mamma/pappa sjungandes trollmors vaggvisa. Men dagtid känns det inte rätt att ge välling och hon förstår inte att det är sovtid även om jag gör det bäcksvart. Ska fråga BVC-sköterskan om lite tips när vi ska dit på torsdag.

Ikväll har vi ätit god mat, Alma har precis somnat och nu ska datorn stängas av för nu ska jag umgås med min sambo!

-Emma

  Fredagsfin (klänning hade hon första gången för 5 månader sen, tur att hon inte växer så snabbt)

Kommentarer
Postat av: Nea

älskade söta Alma!!! Saknar er ofantligt mkt. Puss och kram <3<3

2012-01-14 @ 13:47:02
Postat av: Jennie

Ja det är kul med fullt upp men idag blir det en riktig hemmadag för jösses vad fort man halkar efter med hushållssysslorna=) Tycker du har fått till designen riktigt bra. Själv kan jag inte sånt..Henrik har hjälp mig och jag har sagt ungefär hur jag vill ha det=)Va fint Alma passade i den färgen som är på klänningen. Ha en fin dag! Kram

2012-01-16 @ 11:02:45
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0