Måndag med GI

En månad har nu gått sedan jag startade med GI och tog tag i min vikt och mitt "liv". Har gått ner ytterliggare 0,8kg och sammanlagt 5cm i midjan och 4cm på rumpan har försvunnit på fyra veckor. Jag är inte jättenöjd över resterande resultat så de berättar jag inte. Jag har dessutom 4kg kvar till delmålet som ska vara uppnått till 1 mars. Nu gäller det att ligga i så jag kan få handla lite nya kläder. Appropå kläder så var Ewelina och jag idag på stan. Jag brukar aldrig hitta något till mig själv men idag, just idag bara för att jag INTE ska köpa något till mig själv ,fören jag är färdig bantad, fann jag huuur mycket fint som helst! Tur att jag kunde handla lite till Alma iaf, för jag kunde ju inte motstå att handla lite vårfint men det fanns ju så mycket mera fint!

Nu ska jag mysa lite med min yngsta fina syster för imorrn far hon hemåt igen och vardagen kommer bli som vanligt igen.

Keep up the good work!
-Emma

 Nytt till flickans garderob, undrar om hon någonsin kommer växa i det?
 GI-frukost är ju bra mkt bättre en torra, sletna smörgåsar

Kommentarer
Postat av: lisa björk

Det här är så komiskt emma, men nästan alltid när du lägger ut kläder som du köpt till Alma lr som hon har på sig på korten, så ät de samma som ja köpt till Stella, speciellt när det är nått från lindex(som nu) lr från polarn!!!! verkar gilla samma grejer!!!! en liten kul grej bara;)

2012-01-30 @ 21:23:04
Postat av: Sv.

Haha, verkligen komiskt lisa! Måste vara ett åtvidssyndrom. Älskar polarn och lindex! De hade så mkt fina vårkläder och jag ville ha allhopa. Men får vänta och se vad loppan har för strl då. Allt bra med dig? Trivs du i norr? Synd att vi bor så himla långt ifrån varandra annars hade det varit skoj att se för en catch up! Ha det gott! Kram

2012-01-30 @ 21:49:13
Postat av: Nea

Härliga kläder :-) En vacker dag växer hon nog i dom ;)

sakna er!

Love sis! <3

2012-02-01 @ 15:56:25
URL: http://neagruppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0