Mat och träning

Och så kom äntligen vintern. I flera dagar har vi nu haft flera minusgrader dagtid och snön ligger kvar och då kan vi väl kalla det vinter. Nu får det gärna vara såhär fram till mars. Efter vägningen i måndags morse (-1,3kg) var jag full av energi och vi tog en tidig promenad i kylan. Underbart! Blev även en promenad på eftermiddagen och en kort sväng igår. Igår kväll hann jag även med 90 minuters gym varav 30minuter på crosstrainer med högt tempo, 4.26km. Målet är att köra 5km på 30 minuter. Har även bestämt mig för att köra GI fas 1 i tre veckor till inkl denna och sen ska kolhydraterna trappas in. Delmålet ska vara uppnått till sista februari och då gäller det att ligga i.

Det var allt om mat och träning. Kampen fortsätter! Och jag njuter av vintern så länge den är kvar...

-Emma

  
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Heja heja!

2012-01-26 @ 06:45:27
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Ewelou

Jag har problem med kvällssuget, samt träningen.. :/ Vill träna något roligt.. Att vara ute o springa har jag smått ledsnat på. LOVE<3

2012-01-26 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0