Krymper och tränar

Jag har nu efter drygt tre månader tappat elva cm i midjan och flera cm på lår, rumpa och byst. Om jag är nöjd? JA för f-n! Inte visste jag att jag hade så många "extra" decimetrar på min kropp som jag inte behövde. Cirkus sex kilo är också borta men fyra envisa kilon finns kvar och till juni ska de vara borta och jag ska beställa en ny, snygg bikini från www.phaxswimwear.se och stolt spatsera på stranden som den milf jag är, hrmf.. Skämt åt sidan!

Har iaf kommit igång ordentligt med träningen och det är nog den som gett mest resultat. Och nu när jag tränar 2-3 gånger i veckan var jag ju "tvungen" att köpa lite nya träningskläder eftersom jag inte hinner tvätta mellan gångerna;)

Heja heja!



- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0